Participem en el Esports Day del próxim 26 d’octubre

11/10/2017

Esports day

La Càtedra de Cultura Empresarial participa en l’Esports Day que se celebra el pròxim 26 d’octubre de 2017 en l’Hotel SH.
Organitzat pel nostre patró, Bonet Abogados, i l‘Associació Valenciana d’Empreses i Professionals dels eSports i SH Hotels, la jornada Esports Day promet oferir a tots els assistents les claus d’aquesta nova indústria de l’entreteniment.
Els organitzadors del Esports Day assenyalen que els eSports són un d’aqueixos fenòmens tan innovadors i disruptivos que naixen i es desenvolupen sota el radar dels mitjans de comunicació generalistes, i malgrat comptar amb una gran massa de seguidors entre les generacions joves, a dia d’avui la societat en el seu conjunt i la major part del teixit empresarial desconeix el fenomen, els seus codis i el seu potencial.
Amb l’esdeveniment es pretén acostar la realitat dels eSports a professionals de tots aquells sectors econòmics que poden explotar les oportunitats de negoci que genera aquest nou fenomen, entre els quals es troben les agències de màrqueting i comunicació, els responsables de màrqueting i comunicació de marques de consum, entitats esportives, entitats formatives, despatxos jurídics, periodistes o productores audiovisuals.
La sessió Esports Day explica té com a ponents Tomas Lyckedal, Chief Brand Officer en DreamHack; Alfredo Álvarez, Cap de Comunicació DT Est en Telefonica; Arturo Castelló, Director Encom Games i Sergio Benet, General Manager Valencia CF eSports
Els eSports o competicions de videojocs per equips estan regulades de forma oficial i en elles els jocs han de complir una sèrie de condicions específiques:
• Ha de permetre l’enfrontament directe entre dos o més participants.
• Els jugadors competeixen en igualtat de condicions, sent la victòria exclusivament determinada per l’habilitat d’aquests.
• El joc ha de ser de popular i competitiu.
• Ha de promoure l’afany de superació.

A nivell econòmic les xifres assenyalen que la indústria va facturar en 2016 452 milions d’euros a nivell mundial i s’espera superar els 600 milions en 2017. En el nostre país, malgrat l’aparició del món dels eSports ha resultat lenta en comparació d’altres països (Alemanya o França) la indústria s’ha assentat en 2016 amb 4,5 milions d’euros generats i amb un creixement esperat del 60% enguany.

Des de la Càtedra de Cultura Empresarial t’animem a consultar ací l’agenda de la jornada i a  inscriure’t.

Etiquetes