La comunicació corporativa: una eina fonamental per a l’empresa

20/02/2018

comunicación corporativa

Si hi ha una màxima que han interioritzat els nostres alumnes és que la comunicació incrementa el valor d’una marca i és indispensable per a la interlocució amb els seus públics.
Precisament, comunicació i reputació han sigut els eixos que han vertebrat la cinquena sessió de Mentoring que va comptar amb dos excel·lents ponents: Luis Motes, CEO de Doyou Media, i Santi Soliveres, CEO de Waiki Juice.
Crea el teu propi relat
“La reputació no és més que com ens veuen els altres, els de fora, els que han de confiar en nosaltres per a comprar els nostres productes o serveis, ser els nostres proveïdors o treballar en el nostre equip”, va explicar Motes als mentoritzats.
Utilitzar els mitjans de comunicació per a influir, el tràfic online per a créixer i abastar més públics o les newsletters per a fidelitzar als clients, van ser alguns dels consells que el  CEO de DoYou Media els va brindar als alumnes.
A més, Motes va incidir en la importància d’encarregar la gestió de la comunicació a un Dircom que tinga els coneixements necessaris per a construir un relat coherent i que emocione als destinataris.
Emocionar a tercers
Per la seua banda, Santiago Soliveres, CEO de Waiki Juicie, va insistir en la importància de presentar el projecte de manera que emocione i atraga a tercers, ja siguen inversors, proveïdors o els propis clients.
També, els va animar al fet que intentaren detectar on estan presents els seus clients potencials per a enfocar correctament la seua estratègia de comunicació.
Parlar en públic
Finalment, tots dos ponents van coincidir en la necessitat d’aprendre a parlar en públic i van proporcionar als mentoritzats alguns trucs per a millorar aquesta comunicació cara a cara.

Etiquetes
, , , , ,