La comercialització es converteix en protagonista de la sessió de mentoring

19/06/2018

IMG_4506

Després d’uns intensos mesos de formació el programa Mentors per a Emprenedors Universitaris arriba a la seua fi i es clausurarà dilluns que ve 25 de maig.
En la seua última sessió, els nostres mentorizats van aprendre conceptes bàsics sobre comercialització de la mà de Francisco Ramón, president de Genera Quatro, i Juan José Fornés, president de Masymas.
El primer ponent, Francisco Ramón, va dividir la seua ponència en dues parts: vendes i compres. “Perquè una comercialització tinga èxit cal vendre i comprar al millor preu possible”, va explicar Ramón.
A més, l’empresari va incidir en la importància de posicionar mentalment el producte o servei que oferisquen. En el mercat actual si no aconsegueixen posicionar la seua marca no tindran visibilitat davant els consumidors i no aconseguiran vendes.
Ramón també els va enumerar algunes de les variables que han d’utilitzar quan negocien i compren a un proveïdor o interproveedor per a ser eficients.
Per la seua banda, Fornés va voler transmetre amb la seua ponència coneixements que els mentorizados puguen aplicar en el seu moment a dia en les seues preses de decisions.
“És molt interessant poder compartir temps i també aprendre dels mentorizats”, va afirmar Fornés.
Finalment, tots dos ponents es van oferir a contestar tots els dubtes dels mentorizats.

Etiquetes
, ,