Pintures Isaval: el repte de matinar més que la competència

27/02/2017

DSC_0041

Santiago Vallejo, president de Isaval Pintures, té molt clar que per a ser bon empresari “cal ser bon venedor. És igual el que vengues, productes o emocions, però has de fer-ho bé”. Així es va manifestar durant la sessió que va impartir als alumnes del curs Qui pot ser empresari?, als qui també va dir que només “cal témer a la competència si matina més que tu” i que és essencial “treballar moltíssim. Eixir de la nostra zona de confort per a millorar constantment i intentar ser diferent en els negocis”.
L’empresari valencià va cedir el protagonisme als alumnes al llarg de tota la sessió per a reflexionar en veu alta sobre els diferents elements d’una empresa i el perfil de l’empresari. Entre altres qüestions, va reflexionar sobre els fracassos i adversitats que havia experimentat al llarg del seu camí i va posar l’accent sobre quatre idees prou rellevants: esforç, dedicació, treball i tenacitat.
Vallejo va animar als alumnes a reconèixer el lideratge, cadascun des de la seua posició. A més els va dir que havien de tenir en compte que un equip el formen persones amb sentiments, la qual cosa no sempre és fàcil de gestionar; i que la il·lusió és importantíssima per a tot en la vida.
Durant la classe, va efectuar un recorregut per la història de Isaval, “una empresa que ha sabut anar acoblant-se a l’entorn”, la qual cosa els va permetre que en plena crisi veren l’oportunitat per a créixer. Fundada en 1968, avui dia s’han convertit, dins del segment de pintures i vernissos, en una empresa amb una gran diversificació ja que compta amb més d’1000 referències. A més exporten a més de 14 països, perquè com els va dir als alumnes, “el món avui no té fronteres”.

VISITA ISAVAL

Al matí, els estudiants van visitar les instal·lacions de l’empresa, on van realitzar un breu recorregut i van assistir a dues ponències. Una titulada “Revolució Digital: quins reptes i desafiaments ens porta?”, impartida pel Director General David Villafranca; i una altra anomenada “Creació Marca” , impartida per Eva Prieto, responsable de Màrqueting de la compañia.