Presiona "Enter" para comenzar tu búsqueda

Càtedra de Cultura Empresarial

La Nostra Missió

La Càtedra de Cultura Empresarial, dependent de la Fundació Universitat Empresa ADEIT de la Universitat de València, té per objectiu últim la transmissió del coneixement del fòrum universitari cap al teixit empresarial valencià i la inoculació de la cultura empresarial en el col·lectiu estudiantil.

La Càtedra de Cultura Empresarial explora ara nous camins i metes i presenta una estructura nova que li han de portar a millorar com a eina perquè els estudiants de la UV aconseguisquen acomodament en les empreses valencianes i garantisquen el seu creixement. En l’actualitat la CCE imparteix els seus cursos de postgrau atempta a la seua missió de fomentar la iniciativa individual i divulgar el seu esperit a través de les fórmules necessàries per a convertir-los en conceptes atractius.

La Càtedra ha de fomentar la docència de la cultura empresarial, complementar la formació universitària amb una programació pràctica que fomente els valors empresarials i facilitar la integració dels universitaris en el sector privat. La generació d’aquesta cultura empresarial persegueix que els universitaris s’animen a desenvolupar la seua pròpia activitat en l’economia real.

Una Visió clara: la transmissió de coneixement

La visió de la Càtedra és que la Universitat de València consolide la seua condició d’universitat emprenedora i que s’identifique aqueixa marca diferencial com un valor distintiu i enriquidor.

En definitiva, la Càtedra ha de contribuir al fet que la UV siga reconeguda en l’àmbit universitari i empresarial com una marca al servei de la creació de sòlids nexes entre el món acadèmic i l’economia real, un engranatge clau entre la formació dels nostres alumnes i la seua entrada en el mercat i en el món corporatiu.

Les nostres Metes: identificar el nostre públic, crear capdavanters

La Càtedra de Cultura Empresarial converteix alumnes en agents socials, estudiants en líders. Aqueixa ha de ser la meta i s’ha de dur a terme després de la recerca corresponent i el disseny dels cicles formatius adequats. La nova estructura de la Càtedra “Alumni-Think Tank-Patronat” reflecteix clarament la distribució de públics i agents que coherentment organitzats han de portar-nos a l’èxit en la nostra empresa. El nostre objectiu inicial és conèixer què pensen, a quins perfils socials hem de dirigir-nos, quins són les necessitats dels nostres universitaris en matèria de formació suplementària, en què els agradaria formar-se, de què emmalalteixen, quins són les competències que demanden i quins són els nínxols que ofereix el mercat i tot allò que puga ser susceptible d’interès per als mateixos.

“Vam crear un grup de lideratge, convertim alumnes en agents socials”

Carlos Pascual

A continuació, i a través del nostre projecte FACE (el Think Tank de la Càtedra) volem construir gradualment un cos teòric de coneixement sobre la cultura empresarial. I simultàniament, vincular a l’empresa real a través dels patrons, autèntics protectors i mentors dels nostres alumnes.

Compartir
Facebook, Twitter, LinkedIn, Google +