Participem en el Esports Day del próxim 26 d’octubre
La Càtedra de Cultura Empresarial participa en l’Esports Day que se celebra el pròxim 26 d’octubre de 2017 en l’Hotel SH.
Organitzat pel nostre patró, Bonet Abogados, i l‘Associació Valenciana d’Empreses i Professionals dels eSports i SH Hotels, la jornada Esports Day promet oferir a tots els assistents les claus d’aquesta nova indústria de l’entreteniment.
Els organitzadors del Esports Day assenyalen que els eSports són un d’aqueixos fenòmens tan innovadors i disruptivos que naixen i es desenvolupen sota el radar dels mitjans de comunicació generalistes, i malgrat comptar amb una gran massa de seguidors entre les generacions joves, a dia d’avui la societat en el seu conjunt i la major part del teixit empresarial desconeix el fenomen, els seus codis i el seu potencial.
Amb l’esdeveniment es pretén acostar la realitat dels eSports a professionals de tots aquells sectors econòmics que poden explotar les oportunitats de negoci que genera aquest nou fenomen, entre els quals es troben les agències de màrqueting i comunicació, els responsables de màrqueting i comunicació de marques de consum, entitats esportives, entitats formatives, despatxos jurídics, periodistes o productores audiovisuals.
La sessió Esports Day explica té com a ponents Tomas Lyckedal, Chief Brand Officer en DreamHack; Alfredo Álvarez, Cap de Comunicació DT Est en Telefonica; Arturo Castelló, Director Encom Games i Sergio Benet, General Manager Valencia CF eSports
Els eSports o competicions de videojocs per equips estan regulades de forma oficial i en elles els jocs han de complir una sèrie de condicions específiques:
• Ha de permetre l’enfrontament directe entre dos o més participants.
• Els jugadors competeixen en igualtat de condicions, sent la victòria exclusivament determinada per l’habilitat d’aquests.
• El joc ha de ser de popular i competitiu.
• Ha de promoure l’afany de superació.
A nivell econòmic les xifres assenyalen que la indústria va facturar en 2016 452 milions d’euros a nivell mundial i s’espera superar els 600 milions en 2017. En el nostre país, malgrat l’aparició del món dels eSports ha resultat lenta en comparació d’altres països (Alemanya o França) la indústria s’ha assentat en 2016 amb 4,5 milions d’euros generats i amb un creixement esperat del 60% enguany.
Des de la Càtedra de Cultura Empresarial t’animem a consultar ací l’agenda de la jornada i a inscriure’t.