Què pot aportar la neurociència a la gestió d’empreses?
El que la neurociència pot aportar al management dóna títol a la conferència que la Càtedra de Cultura Empresarial de la Universitat de València ha organitzat per a dimarts que ve, 10 de novembre, a les 19.00 hores.
L’expert en neurociencia, Carlos Ferreros, impartirà la conferència, que se centrarà en dues àrees; el lideratge i el pensament estratègic. D’una banda, analitzarà com és el cervell del capdavanter o com hauria de ser-ho i, per una altra, quin deu ser l’estratègia per a la supervivència empresarial.
Fa amb prou faenes cinc anys –explica Carlos Ferreros– que s’han començat a aplicar aspectes del desenvolupament del cervell a la gestió empresarial. Fins al moment el management, que no té més de 150 anys, s’havia treballat des d’altres àmbits com l’enginyeria, la sociologia o el periodisme, subratlla.
“La neurociència té molt a dir a l'hora de trobar una explicació sobre el comportament humà”
Carlos Ferreros
«La neurociència té molt a dir a l’hora de trobar una explicació sobre el comportament humà així com per a desenvolupar formes innovadores de pensament estratègic», afirma l’expert, que ha treballat com coach en entitats com Reial Madrid, UNIÓN FENOSA, Telefònica d’Espanya, Iberdrola, Heineken o BS Nivea, entre unes altres.