Una bona reputació corporativa és indispensable perquè una empresa sobrevisca

13/02/2018

IMG_3957

La reputació corporativa va ser el fil conductor de la quarta jornada de Mentoring que va comptar amb dos excepcionals ponents: Josep Vicent Mascarell, Director RSC i Innovació en Baleària, i Antonio de Nó, Director de Comunicació Air Nostrum.
En la seua sessió, Mascarell, va explicar als mentoritzats conceptes bàsics que influeixen en la construcció d’una bona reputació corporativa. A més, va convidar als alumnes a reflexionar sobre tres eixos fonamentals com són l’ètica, la responsabilitat social i la reputació.
“La reputació és un actiu que han d’aprendre a gestionar”, va incidir Mascarell mentre aclaria que una òptima notorietat de l’empresa té bona repercussió en el compte de resultats.
Per la seua banda, de Nó, va basar la seua ponència en les patologies derivades d’una mala reputació, així com del maneig de les crisis a les quals una empresa es pot enfrontar en qualsevol moment.
També, va aclarir com les crisis s’han tornat més nocives i virals per l’acció de les xarxes socials i les noves tecnologies. Per a de Nó la regla principal davant una crisi és realitzar un bon diagnòstic del focus del problema i no mentir. “Si mentim destruïm la credibilitat passada, present i futura de l’empresa”, va sentenciar el comunicador.
En definitiva, els mentoritzats van tenir l’oportunitat d’aprendre nocions fonamentals sobre la importància d’aconseguir crear una bona reputació de les seues futures empreses davant l’opinió pública.

Tags
, , , , , ,