Dr José Remohí: “En 2019 volem ser notícia perquè IVI RMA Global arribarà a 200.000 xiquets nascuts a tot el món”
-“Càtedra Headlines” és una sèrie d’entrevistes als patrons de la Càtedra de Cultura Empresarial en la 20a edició del cicle QUI POTSER EMPRESARI?.
-El president de l’Institut Valencià d’Infertilitat -IVI RMA Global- assenyala la passió pel projecte i l’empatia com les claus del lideratge empresarial.
-25 empresàries/us líders traslladen a 45 estudiants seleccionats la seua experiència empresarial.
Qui Pot Ser Empresari? és el cicle de referència de la Càtedra de Cultura Empresarial de la Universitat de València que, com cada any, se celebra en l’àmbit de Adeit. En la seua 20a edició hem realitzat algunes entrevistes en profunditat amb els patrons-docents que imparteixen les classes.
En Qui Pot Ser Empresari? participen 45 alumnes seleccionats entre 21 titulacions diferents, 3 de postgrau i dos doctorats. Hui parlem amb el Dr José Remohí, president de l’Institut Valencià d’Infertilitat -IVI RMA Global-. La multinacional que presideix el nostre patró és líder en el mercat mundial dels tractaments de fertilitat amb presència en tres continents, 2.400 empleats a tot el món i 80 clíniques. IVIRMA dedica cada any 11 milions d’euros a investigació.
José Remohí, en una entrevista realitzada per l’equip de comunicació de la Càtedra, assenyala que “la Càtedra de Cultura Empresarial de la Universitat de València aconsegueix que la universitat -contra el que sempre havia passat- no visca d’esquena a les empreses. Això atorga beneficis mutus tant per als alumnes com per a les empreses perquè fomenten la seua visibilitat, les seues aliances i el seu compromís”.
Quant als seus orígens com a empresari, el doctor és clar: “el nostre inici va ser intuïtiu. Volíem fer i ser i sabíem que no podíem ser conformistes. I com sabíem que no teníem futur ens ho vam fer nosaltres mateixos”.
Com si es tractara de generar la fórmula de l’èxit en els seus laboratoris – IVI RMA dedica potents recursos a la investigació- Remohí afig que “la fórmula de l’èxit empresarial és basar-lo tot en l’actitud. Voler ser empresari, aventurar-se a això. I saber que moltes vegades es fracassarà i caldrà tornar a començar, però finalment s’aconsegueix”.
En les seues sessions amb els 45 alumnes seleccionats de la Càtedra de Cultura Empresarial, Remohí els transmet tècnica empresarial però sobretot emocions. “Crec que el principal és que siguen honestos, que siguen molt humans, que s’instauren en la lògica i que es formen molt bé”.
IVI RMA es troba en plena fase d’expansió i adaptant-se a les exigències de la globalització. La seua aposta per la internacionalització seguirà i el seu afany de lideratge també. Per això el doctor sap per què la seua companyia serà notícia enguany. “En 2019 volem ser notícia per superar els 200.000 xiquets nascuts en tot el planeta gràcies a IVI. Cap grup empresarial del sector a tot el món té aquestes xifres”.